Monday 17 December 2012

Apa ada dalam blog ni?????????

Pertama sekali, selamat datang dan Assalam....
Ini adalah 1st time tulis blog ni, itupun sebab saja suka-suka dan nak share dan nak bincang pasal topik -topik yang ada kena mengena dengan ibu, bayi, pregnancy dan segala macam perkara-perkara yang ada sangkut paut dengannya.....

Mula-mula mari kita bincang pasai pregnancy, ataupun mengandung....
Macammana kita mengandung??? Apa yang terjadi semasa mengandung???Masalah-masalah semasa mengandung???By the way, saya bukan doktor nak bagi penjelasan cukup terperinci bagi setiap topik yabg diutarakan tapi coretan ini adalah sekadar flash back apa yang telah saya lalui sepanjang berfelar ibu....jangan salah faham pulak nanti.....

Saya ni jenis yang suka nak tahu sesuatu benda secara terperinci walaupun bukannya penting pon untuk saya tahu...kadangkala bila doktor cakap "you ada diabetes in pregnancy", tak tertanya-tanya ke macammana boleh jadi diabetes ni padahal sebelum ni elok aja.....so, bagi sesapa kat luar nu, yang ada lebih pengetahuan dari saya ni, silalah beri tunjuk ajar semampu boleh.....

Lepas tu, nanti kita masuk bab bersalin, baby, masalah bayi, dan sampaila baby tu dah boleh jalan...lagi sekali saya nak cakap kat cni, saya bukan orang yang pakar dalam bab- bab ni, sekadar nak kongsi cerita.....

wallahualam.....

No comments:

Post a Comment